Ballet de Barcelona
Chronos
Descripció
El Ballet de Barcelona ens presenta un suggestiu programa mixt de peces clàssiques i neoclàssiques que ens farà vibrar i reflexionar.
El Ballet de Barcelona ens presenta un programa de repertori divers amb peces com l’aclamat pas a dos d’estil modern Brain, coreografiat i ballat pel propi director artístic, l’estatunidenc Chase Johnsey, o el clàssic pas a dos del 3r acte d’El Quixot. Un espectacle per a tots els públics on la peça protagonista és sens dubte Chronos, amb música original del rus Kirill Richter i coreografia del britànic Ross Freddie Ray.
Chronos explora qüestions relacionades amb el temps mitjançant una sèrie de moviments neoclàssics. El públic veurà poderoses combinacions grupals barrejades amb delicats passos a dos i intrigants moments en solitari.
Fitxa artística
Direcció artística
Chase Johnsey
Música
Kirill Richter
Coreografia
Ross Freddie Ray
Ballarins/es
Anna Ishii
Chase Johnsey
Ricardo Bravo
Clara Mora
Jaume Ruiz
Francesco Salpietro
Clara Caparros
Chiara Mazzola
Anaëlle Tanné
Hisaki Ida
Takahiro Nakashima
Natsumi Tsuruta
Gustavo Amaya
Ryo Nakayama
Vestuari
Montserrat Ricart i Diverso
Producció
Ballet de Barcelona
entrades
dissabte 11 novembre 2023
20:00h
Durada:
1 hora i 15 minuts
Preu general:
32 €
DESCOMPTES
Menors 20 anys: 22 €
Menors 35 anys: 26 €
Majors 65 anys: 29 €
Grups: 29 €
ABONAMENT DE DANSA I A LA CARTA
Consulta'ls aquí
Activitat relacionada
Activitats complementàries
Assaig obert