entrades
Temporada Entrades Serveis Contacte

Subscripció newsletter

Subscriu-te a la nostra newsletter per estar al dia de les notícies de Teatre Auditori

Temporada 2024/2025

La primera part de la nova temporada aixecarà el teló el divendres 27 de setembre d’enguany amb la comèdia de la temporada barcelonina, “El favor” de Susana Garachana, i es tancarà el 31 de gener de 2025 amb el concert “Música de Western”, amb peces de les pel.licules “Els set magnífics”, “Sol davant el perill”, “Silverado”, “El bo, el lleig i el dolent” i “Ballant amb llops”, entre d’altres, a càrrec de l’Orquestra Simfònica del Vallès.

Aquesta nova temporada representa la progressió d’un canvi gradual que navega entre les propostes més conegudes i el vertigen més emergent als que tots ens podem acostar amb la intenció de saber-ne alguna cosa més.

Pel que fa el teatre, comptem amb grans noms de la professió com la companyia T de Teatre amb “La dona fantasma”, Rosa Renom i Jordi Boixaderes a “Casa Calores” de Pere Riera, Mercè Aránega i Miriam Iscla a “Amnèsia” de Nelson Valente, “Zoo de vidre” de la Perla 29, Vicky/Victoria Luengo amb la seva aclamada interpretació del monòleg de Suzie Miller, “Prima Facie” i “Los amigos de ellos dos” amb la Goyaritzada Malena Alterio, però també apostem pels llenguatges escènics més innovadors amb La Calòrica i la seva producció més ambiciosa fins al moment, “Le congrès ni marche pas” i “Ma solitud”, una petita joia de la mà de Guillem Albà, una màgica combinació de teatre d’objectes i clown, que forma part de la programació nadalenca del Teatre-Auditori.

La dansa juga amb la mateixa dinàmica, portant grans clàssics com “El trencanous” del Ballet de Barcelona o el premiat “Forever Tango” de Luís Bravo, i també la trencadora i engrescadora visió del Marcos Morau i la seva companyia La Veronal amb la producció “Firmamento”, adreçada especialment al públic jove, i la programació de música també pretén oferir diversitat als nostres espectadors a través d’experiències úniques de la mà de Rodrigo Cuevas amb “La Romería”, Mayte Martín amb “Tatuajes”, el compositor i pianista canadenc Tony Ann en concert, com a part del Festival de Jazz de Barcelona, i Rita Payés, homenatjada pel mateix festival, que ens oferirà un concert molt especial, anomenat “De camino al camino”. A més a més, sempre recolzant la música clàssica, comptarem amb la participació de l’Orquestra Simfònica Sant Cugat, l’Orquestra Simfònica del Vallès i la Franz Schubert Filharmonia, així com el concert d’homenatge a Victòria dels Àngels amb motiu del centenari del seu naixement, de la mà de l’Orquestra Simfònica Victoria de los Ángeles (OSVA) i tres sopranos solistes. Aquest concert també s’ha programat en col.laboració amb altres equipaments del territori.

Entre altres propostes, la familiar, brillarà aquesta temporada amb el Festival Petits Camaleons, “Tot esperant en Will”, “Madame Lumière”, “faM” de Circ Nou Barris i “Mr.Bo”, de la premiada companyia basca Marie de Jongh. A més a més, enguany comptarem amb una programació nadalenca especial, des del 15 al 30 de desembre, amb 8 espectacles diferents.

VENDA D’ENTRADES

VENDA D’ABONAMENTS:
A partir de dijous 12 de setembre, a les 9.30 h

VENDA GENERAL:
A partir del dimarts 17 de setembre, a les 9.30 h

Els següents espectacles ja estan a la venda:
Miki Núnez, Rodrigo Cuevas, Forever Tango, Homenatge a Victòria dels Àngels, Mayte Martín, Tony Ann, Ballet de Barcelona i Rita Payés.

Temporada 2024/2025