entrades
Temporada Entrades Serveis Contacte
x

Subscripció newsletter

Subscriu-te a la nostra newsletter per estar al dia de les notícies de Teatre Auditori

French Cancan

Descripció

París,1890. El cancan continua ballant-se encara que molts el donen per mort. La belle époque, Montmartre, el Moulin Rouge, una història d’amor i sexe i molt colorit, musica i can-can!. El genial Jean Renoir aporta les seves experiències (i recorda les del seu pare, Auguste Renoir) per compondre un gran espectacle cinematogràc, ajudat per Maria Félix i Jean Gabin.


Fitxa artística

French Cancan
Jean Renoir
França, Itàlia, 1954 (102’)
Idioma: francès


dilluns 23 febrer 2015 20:00h
Durada: 102 minuts Preu general:

Preu a taquilles i per internet: 4€
Preu menors de 25 anys: 3€


Venda d’entrades anticipades:
Telèfon: 902 33 32 31
Internet: www.cinesa.es
Taquilla: de dilluns a diumenge,
de 15.30 a 22.30 h
Av. del Pla del Vinyet, 50 / Av. Torreblanca


Serveis

Galeria

La crítica diu...

Obres mítiques
Hi ha molta història i moltes històries sobre els quatre clàssics escollits per a aquest trimestre. Els quatre han tingut rodatges que han passat a la llegenda i les seves estrelles figuren en l’Olimp del cinema. Casablanca va tenir un rodatge impossible, rodant-se a mesura que s’escrivia el guió. Tothom
pensava que seria una pel·lícula més, però va demostrar el gran olfacte de la gent de la Warner. French Cancan va ser el primer film rodat a França per Jean Renoir després d’haver-se exiliat a Hollywood per la guerra. Un dels homes més decisius del cinema que va tenir moltes crítiques, sobretot per la presència de la mexicana Maria Félix, “la diosa” que va brodar el seu personatge. I què podem dir de Fiebre del sábado noche? Travolta i els Bee Gees van arrasar amb la música disco proposant el ball com la sortida natural a la duresa de la vida quotidiana. Finalment, El crepúsculo de los dioses mostra la decadència del cinema de Hollywood dels anys daurats a través de la caiguda i decrepitud d’una gran estrella. Són quatre títols que han quedat en el record i en la història del cinema amb majúscules.


Àngel Comas, periodista i historiador cinematogràc