entrades
Temporada Entrades Serveis Contacte

Subscripció newsletter

Subscriu-te a la nostra newsletter per estar al dia de les notícies de Teatre Auditori

Temporada 2017/18

Des del 22 de setembre al 17 de febrer s’oferiran un total de 48 espectacles en 57 funcions, més els més de 100 concerts del Festival Petits Camaleons.

La programació compta més que mai amb grans noms i companyies internacionals, com ara la colombiana L’Explose danza (Tu nombre me sabe a Tango) i la italiana No Gravity Dance Company (De l’infern al paradís), Chucho Valdés & Gonzalo Rubalcaba, South Carolina Gospel Chorale, James Rhodes, la circense Subliminati Corporation i el concert per a nadons de Paulo Lameiro dins el festival El Més Petit de Tots. Així mateix, al Teatre de Mira-sol, en el marc de l’OFF Teatre Auditori, tindrem la companyia brasilera La casa incierta amb l’espectacle “A gruta da graganta”. A més a més, tindrem l’estrena absoluta de l’espectacle Màrius Torres, “Un poeta líric”, dins el Festival nacional de poesia amb Emma Vilasarau, Jordi Bosch i Ramon Madaula, acompanyats del quartet Sound Boulevard.

Aquest semestre també es programen alguns espectacles en format SALA ESCENARI (un total de 8, que cerquen una major proximitat amb l’espectador en un aforament reduït a 224 butaques), i el format CARPA CABARET, amb quatre espectacles en una carpa de circ i amb una disposició de taules i cadires que permetrà durant les 4 funcions tenir servei de restauració.

Abonaments ja a la venda
El Teatre-Auditori compta amb una política de preus, abonaments i descomptes totalment inclusiva per poder arribar a tothom. Els abonaments a la carta tenen les diferents modalitats de poder agrupar les entrades en packs de 4, 6, 8, 12, 16 o 24 (Mecenes), i els seus preus oscil·len entre 24 i 16 € per entrada. L’abonament Jove pot escollir entre totes les propostes, 4 espectacles a un preu total de 40 €.

+ INFO Abonaments

Descomptes
Els menors de 29 anys tenen diferents tipus de descomptes:
  • Ta!18 (5 espectacles a 3€ cadascun → Tenir 18 anys i ser de Sant Cugat)
  • Ta!20 (fins a 20 anys → 30%)
  • Ta!29 (de 21 a 29 anys → 20% de descompte)

Els altres descomptes són:
  • Ta!Amf8 (fila 8 d’amfiteatre → 50%)
  • Ta!Abonat (amb la compra d’abonament → 10% en les entrades addicionals)
  • Ta!65 (majors de 65 anys → 10%)
  • Ta!Grups (15 persones → 10%)
  • Ta!ÚltimaHora (Una hora abans de la funció → 50%)