entrades
Temporada Entrades Serveis Contacte

Subscripció newsletter

Subscriu-te a la nostra newsletter per estar al dia de les notícies de Teatre Auditori

Festival Petits Camaleons

COMUNICAT DEL FESTIVAL PETITS CAMALEONS

Com sabreu pel comunicat que vau rebre el mateix diumenge 1 d’octubre, no es van realitzar els concerts previstos atesa la situació que es va viure arreu del país.

La nova data per realitzar els concerts ajornats és el 18 de febrer de 2018.

Als que teniu entrades PRÈMIUM us oferim tres vies compensatòries:

1. Amb la mateixa entrada numerada del diumenge 1 d’octubre, poder assistir als concerts programats especialment per al diumenge 18 de febrer del 2018, d’11.30 a 19 h. Els espais seran el Teatre-Auditori i el Pati Obra Social La Caixa amb els grups Txarango, Joan Miquel Oliver, The Penguins, Fundación Tony Manero, Coriolà i Bonobos (Camaleó Prèmium verd i vermell).

2. La devolució de l’import de les entrades. S’ha de sol·licitar per correu electrònic abans del dimarts 7 de novembre.

3. Conservar les entrades per al diumenge 7 d’octubre de la propera edició del Festival Petits Camaleons 2018.

Us preguem que contesteu, especificant la vostra opció preferida, al correu electrònic: teatre-auditori@santcugat.cat, passeu per les taquilles o bé truqueu al telèfon 93.589.12.68.

Horaris dels concerts del diumenge 18 de febrer.

Camaleó verd
11.30 h a 12 h: Joan Miquel Oliver (Teatre-Auditori)
12.30 h a 13 h: Fundación Tony Manero (Pati La Caixa)
13.30 h a 14 h The Penguins (Teatre-Auditori)
16.30 a 17 h: Coriolà (Pati La Caixa)
17.30 a 18 h: Txarango (Teatre-Auditori)
18.30 a 19 h: Bonobos (Pati La Caixa)

Camaleó vermell
11.30 h a 12.h: Fundación Tony Manero (Pati La Caixa)
12.30 h a 13 h: Joan Miquel Oliver (Teatre-Auditori)
13.30 h a 14 h Coriolà (Pati La Caixa)
16.30 a 17 h: The Penguins (Teatre-Auditori)
17.30 a 18 h: Bonobos (Pati La Caixa)
18.30 a 19 h: Txarango (Teatre-Auditori)

Als que teniu entrades CAMALEÓ VERD o VERMELL BÀSICA, o ENTRADES LILES us retornarem l’import íntegre de les entrades.
  • Entrades comprades per internet: seran retornades automàticament i l’import reintegrat a la targeta amb la qual van ser adquirides. (El reintegrament es farà en un termini d’entre una i dues setmanes)
  • Entrades comprades a la taquilla: Podreu passar per la taquilla del Teatre-Auditori, en horari habitual de venda, per recollir l’import de les vostres entrades.

Les entrades per aquests concerts del diumenge 18 de febrer tenen un preu de 25 € i es podran comprar a partir del dimecres 8 de novembre per internet, per telèfon i a les taquilles, fins a assolir l’aforament màxim.

Esperem que aquestes opcions siguin satisfactòries per a vosaltres i us agraïm la vostra comprensió.

Festival Petits Camaleons